Eerste dagen in het warme Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Robbin - WaarBenJij.nu Eerste dagen in het warme Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Robbin - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in het warme Aruba

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

04 Maart 2010 | Aruba, Oranjestad

Hallo allemaal!

Na een toch moeilijk afscheid op Schiphol kon de reis eindelijk gaan beginnen. 10 uur lang heb ik een krijsend kind voor me gehad, waardoor ik amper heb kunnen slapen. Dus was blij toen ik eindelijk was geland. Michel en Aida waren erg blij om me te zien, en wilde me het liefst meteen het hele eiland laten zien. Maar aangezien ik erg moe was hebben we even snel boodschappen gedaan en gingen we toen naar het huis. Ik heb een redelijk grote kamer, met airco en een eigen badkamer. Echt super fijn!

Woensdag moesten Michel en Aida werken, dus was ik tot 12.00 uur alleen. Michel gaf al aan dat ik heel vroeg wakker zou zijn vanwege het tijdsverschil van 5 uur. Ik zei toen "dat valt denk ik wel mee, ik ben echt een slaapkop." Nou nee dus, om 05.45 was ik al wakker! En om 8.00 lag ik al in de zon! Verder heb ik mijn kamer ingeruimd, wat gelezen enz. 's Avonds zijn we samen gaan uiteten, pannenkoeken! Ze hadden er glutenvrije pannenkoeken, echt tof!:D
In de supermarkt hebben ze ook onwijs veel glutenvrije producten. Nog meer dan in de gewone Nederlandse supermarkt! Ik had eigenlijk niet eens wat mee hoeven nemen uit Nederland.

Ook heb ik gister de directeur van Casa Cuna gebeld om een afspraak te maken. Donderdag om 16.00 mag ik er naar toe. Dan hoor ik wanneer ik mag beginnen etc.

Vandaag ga ik naar het strand, alleen! :( Om 10.00 uur ga ik en om 13.00 word ik opgehaald. Dan kan ik even eten en me opfrissen want om 16.00 heb ik dus die afspraak.

Ik hoop dat ik straks al mensen leer kennen en anders op Casa Cuna, daar lopen ook een aantal stagiaires rond!Ik ben erg benieuwd hoe ik het daar ga vinden en kijk er erg naar uit!

Ik ga nu ontbijten, tis hier 8.05 's morgens. En jullie horen nog van me!

Groetjes, Robbin

P.S.: Ben me gister kapot geschrokken. Er kwam ineens een hagedis op me af! Blijkbaar zitten hier heel veel hagedissen en leguanen! Aaaaarrrghhh!!:'(

  • 04 Maart 2010 - 15:00

    Lieke:

    Stinkerd dat je bent! hehe.. Hoop dat je al wat mensen hebt leren kennen! Zei toch dat er genoeg Nederlandse stagiaires waren hihaaa..
    Komt helemaal goed! Heb er helemaal vertrouwen in vanuit het warme Nederland ;)
    Succes met het gesprek dat je hebt over 6 uur? Want nu lig je te stinken op het strand haha!
    Liefs (L)

  • 04 Maart 2010 - 18:00

    Tante Corien:

    Hoi robbin erg leuk van je dat je ons op de hoogte houdt,vind het knap van je geweldige onderneming,wel goed uitgekozen in deze tijd van het jaar,geniet ervan en het gaat je goed.Ome Max Tante Corien en Mitchell en een poot van doggy en onze nieuwe boy.

  • 04 Maart 2010 - 20:45

    Milou:

    Hey Robbin!

    Have a nice time @ Aruba!
    Geniet ervan, want voor je het weet is het voorbij!!

    ben benieuwd naar je verhalen!

    Kusje xx

  • 04 Maart 2010 - 20:54

    Loes:

    Haaaj Robbin!

    Vet dat je een waarbenjij nu bij houdt! Kunnen we je een beetje volgen :) Wat fijn man dat ze daar zo' n chille producten hebben die je mag hebben! ;) Goed eten is altijd fijn (A) Respect voor jou dat je Ruudje zolang kunt missen, kan me voorstellen dat het afscheid tegen viel! Je leert vast snel leuke mensen ken, en dan kan je Aruba echt onveilig gaan maken! :P

    Je bent trouwens uitgenodigt op mijn verjaardag! Verwacht alleen niet dat je komt hahaha! :)
    XX

  • 05 Maart 2010 - 20:43

    Roggelse:

    Heee Robbin,
    En ben je inmiddels al lekker een beetje bruin geworden?!:D Hier is het shit weer..We zijn jaloerss!! Hopelijk leer je daar snel nieuwe mensen kennen om samen leuke dingen mee te ondernemen!! Ook fijn dat ze daar gewoon je eigen eten hebben..
    Dan heeft teminste ook iedereen een goede nachtrust daar;);)
    Heel veel plezier op je nieuwe werkplek bij de baby's!
    En we houden je in de gaten!;)
    Liefs
    Karlijn &
    Shenna en Steffie

  • 05 Maart 2010 - 21:17

    Marloes:

    Hee Robbin,
    Wat leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten! Maandag heb ik ook dienst, van 7.00 tot 15.00 dan kom ik je vast tegen. Waar verblijf je precies ?
    Wij verblijven in blue village. En hoe bevalt het eiland ?
    Mijn email adres is marloes_sloot6@hotmail.com. Daar mag je me ook we l op mailen! Groetjes,
    Marloes

  • 10 Maart 2010 - 18:54

    Ton En Maria:

    Hallo Robbin,

    Fijn dat je het daar zo naar je zin hebt.
    Mooie werktijden. Genoeg tijd over om de rest te verkennen,of om op stap te gaan met de meiden.

    De foto van je vriend viel ons wat tegen, dacht dat die knapper was. je zult hem s'avonds maar tegen komen.

    De muggen moeten je wel hebben.Die vervelende kleine beestjes.

    Heel veel plezier en tot gauw.Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Aruba

Recente Reisverslagen:

29 Maart 2010

Terug naar Nederland!

20 Maart 2010

Laatste weekje

16 Maart 2010

Weekend:D

13 Maart 2010

Zon, zee, strand

08 Maart 2010

1e werkdag
Robbin

Actief sinds 06 Feb. 2010
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 37623

Voorgaande reizen:

11 November 2015 - 17 December 2015

Zuid Amerika

10 Oktober 2015 - 11 November 2015

Nieuw - Zeeland

01 September 2015 - 10 Oktober 2015

Botswana, Namibië, Zuid-Afrika

24 September 2013 - 26 November 2013

Australië

26 April 2010 - 27 Mei 2010

Indonesië

02 Maart 2010 - 30 Maart 2010

Aruba

Landen bezocht: