Zon, zee, strand - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Robbin - WaarBenJij.nu Zon, zee, strand - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Robbin - WaarBenJij.nu

Zon, zee, strand

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

13 Maart 2010 | Aruba, Oranjestad

Hallo allemaal!

Weer een klein verslag vanaf Aruba. Deze week weer een heerlijk weekje gehad! De werkdagen bij Casa Cuna zijn echt relax, ik heb meer vakantie dan dat ik hoef te werken! Haha. Ik heb deze week 3 keer bij de babytjes gewerkt, ze zijn echt zo schattig! Heb steeds weer zin om te werken. Maar als ik dan een uur bezig heb ik het stiekem wel weer gezien. Je bent constant bij de baby's aan het oppassen, er zit niet echt diepgang of een uitdaging in. Dat is wel jammer. Maar ik vind het wel leuk dat ik dit heb mogen meemaken. Het is toch een ervaring rijker.
Woensdag en vrijdag stond ik ongeveer 1 uur alleen op de groep. Opzich kan ik dit goed na 1 dag te hebben gewerkt. Maar ik vind het wel raar dat ze me dit na 1 dag werken al toe vertrouwen. In Nederland zou dit niet voorkomen.

Woensdag avond ben ik opstap geweest bij de Paddock. Bij aankomst was het Happy Hour, dit betekende ALLE drankjes voor 2.50 Arubaanse Gulden. (Dus ongeveer 1 euro) Dus ook de cocktails en mixdrankjes! Spot goedkoop dus. Iedereen drinkt zoveel dat om 00.30 de malibu en wijn al op was! Dit was wel jammer!;)

Donderdag lekker uitgeslapen en 's middags ben ik naar het strand geweest met Marloes, Ilse en Kristi. Dit was natuurlijk weer erg gezellig!:D

Vrijdag heb ik eerst gewerkt tot 12.00 en daarna ben ik met Marloes naar het strand gegaan. Ik had me voorgenomen om constant op de buik te liggen, zodat mijn rug ook eens bruin wordt. Maar dit is er helaas niet van gekomen. De bedjes bij het strand waren zo vaag, onhandig en hard. Dus nou is mijn voorkant nog steeds bruiner dan mijn rug!:( Haha.
Vrijdag avond zijn we weer opstap geweest. Eerst lekker wijntjes gedronken bij het appartement van Daphne enzo en daarna richting Rembrandt. Hier hebben we op het terras lekker gekletst en een aantal wijntjes genuttigd. Natuurlijk had ik rond 00.00 weer eens honger, dus kon ik het niet laten om te gaan eten bij de Mac. Haha.

Vanmiddag ga ik niet zoveel doen. Even boodschappen doen en zonnen in de tuin. Vanavond gaan we weer stappen. Er is een feest bij een strandtent, dus dit word denk ik wel gezellig! Vanavond blijf ik bij Daphne slapen want morgen moet ik al om 10.30 klaar zijn om naar de Palm Island te gaan. Hier ga ik met Janneke naar toe! Dit is een eilandje waar je de hele dag verblijft. Het is all inclusive, dus de hele dag eten en drinken. Ook kun je daar heel mooi snorkelen.
Heb er zin in!:D

Mijn muggenbulten zijn er trouwens niet minder op geworden. Word er echt gek van! Hoop dat er in Indonesie minder muggen zitten, maar ik ben er bang voor!

Groetjes, Robbin

(Ik heb foto's geupload. Klik links boven aan op "fotos")


  • 15 Maart 2010 - 07:53

    Ton En Maria:

    hallo robbin,

    wat een fijne werkvakantie.
    Een paar dagen werken en de rest genieten.

    Je hebt een leuke
    meidengroep getroffen.

    Wat zit je toch erg onder de muggenbulten, lijkt me verschrikkelijk te jeuken. Maar goed blijven insmeren.

    Hier is het momenteel koud en regenachtig.Zouden wel wat warmte van Aruba willen.
    veel plezier.

    GRoetjes ton en maria.

  • 15 Maart 2010 - 19:38

    Steffie:

    Haa Robbin,
    Je vermaakt je goed daar zie ik!! Fijn iedere avond stappe en zonnen.. Hebben ze daar ook lekkere wijn?;) Je zult wel al kei bruin zijn of niet? Als je weer terug bent is het hopelijk al een beetje lente! Qua weer mis je hier nu in ieder geval niets! De tijd gaat wel snel voorbij he, voor je het weet ben je alweer terug..Veel plezier nog!!
    En tot snel! x

  • 16 Maart 2010 - 10:34

    Lieke:

    Heej Robbin,
    Leuke verhalen heb je! Fijn dat je t daar naar je zin hebt. Lijkt me ook wel lekker, beetje zonnen, beetje stappen en af en toe beetje werken, haha.
    Heel veel plezier nog!
    xxx


  • 16 Maart 2010 - 12:33

    Robbin :

    Bedankt voor de berichtjes! Steffie, de wijn is hier heerlijk. Hier drinken we Rose!

    Groetjes, Robbin

  • 16 Maart 2010 - 12:33

    Robbin :

    Bedankt voor de berichtjes! Steffie, de wijn is hier heerlijk. Hier drinken we Rose!

    Groetjes, Robbin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Aruba

Recente Reisverslagen:

29 Maart 2010

Terug naar Nederland!

20 Maart 2010

Laatste weekje

16 Maart 2010

Weekend:D

13 Maart 2010

Zon, zee, strand

08 Maart 2010

1e werkdag
Robbin

Actief sinds 06 Feb. 2010
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 37626

Voorgaande reizen:

11 November 2015 - 17 December 2015

Zuid Amerika

10 Oktober 2015 - 11 November 2015

Nieuw - Zeeland

01 September 2015 - 10 Oktober 2015

Botswana, Namibië, Zuid-Afrika

24 September 2013 - 26 November 2013

Australië

26 April 2010 - 27 Mei 2010

Indonesië

02 Maart 2010 - 30 Maart 2010

Aruba

Landen bezocht: