Weekend:D - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Robbin - WaarBenJij.nu Weekend:D - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Robbin - WaarBenJij.nu

Weekend:D

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

16 Maart 2010 | Aruba, Oranjestad

Bon Dia!

Hier ben ik alweer, wilde even vertellen over mijn toffe dagen!
Zaterdag heb ik eerst lekker uitgeslapen, daarna ben ik boodschappen gaan doen met Michel en Aida. Dat hoord er natuurlijk ook bij. Bij thuiskomst ben ik even gaan slapen want er kwam een lange nacht voor de boeg. 's Avonds namelijk weer stappen! Eerst naar Blue Village gegaan (Appartement waar Marloes, Daphne, Ilse, Kristi en Janneke verblijven) waar we hebben ingedronken. Daarna naar Papas Beach Club. De heenweg ging natuurlijk weer erg lekker. (Met 6 personen in 'n kleine jeep, haha:P) Maar eenmaal aangekomen kon 't feest beginnen. Er was een of andere catwalk party. Na wat wijntjes vonden Ilse en ik het een grappig idee om mee te doen. Nou dit hebben we dus gedaan! Het ging echt nergens naar, we liepen en lachten maar wat over de catwalk. Na onze catwalk show weer lekker door gefeest. Opeens trekt Ilse me aan mijn arm en sleept me naar die catwalk. WE HADDEN DE CATWALK SHOW GEWONNEN! Haha, echt zo grappig! En je raad nooit wat we hebben gewonnen.... een sky dive!
Ook heb ik die avond super hard mijn enkel omgeslagen. Meteen gekoeld met ijs, maar de zwelling is toch gekomen! Deed echt pijn!

Zondag morgen: Ik had bij Daphne geslapen omdat ze mij 's avonds niet naar huis hoefde te brengen. Om 9.15 ging weer de wekker. Met een bonkend hoofd en 'n dikke pijnlijke enkel snel mijn spullen gepakt want ik ging met Janneke naar de Palm Island. Dat is een eiland van de Palm Tours voor vooral toeristen. Je betaald 'n vaste prijs (ik gelukkig de lokale prijs) en dan kun je daar de hele dag chillen! Eten, drinken, snorkelen, bananenboot en er zijn glijbanen. Hier hebben we die dag goed gebruik van gemaakt! Ook zijn we nog op de speedboot geweest van de bananenboot. Normaal is dit niet de bedoeling, maar wij hadden dit gevraagd en het mocht ook nog!:D Om 16.30 hadden we het gezien dus gingen we richting huis. Op de terugweg zijn we nog even naar een markt geweest. Daar nog wat souvenirs gekocht en toen was het echt tijd om te gaan douchen en slapen! Het was een topdag!:D

Maandag heb ik weer gewerkt en 's middags in de zon wat geslapen. Zometeen komt Marloes me halen en gaan we zonnen/zwemmen bij Blue Village. Woensdag ga ik helpen op een gehandicapten instelling. Een vriendin van Aida werkt daar, dus met haar loop ik mee. Ik ben Benieuwd! Woensdag avond weer lekker stappen! En donderdag weer vrij, iedereen heeft dan trouwens vrij. Het is dan Aruba dag. Ze vieren dan dat ze een eigen vlag en volkslied hebben!

Ik ben blij dat ik hier meer contacten heb gekregen dan ik in het begin had en dat ik nu meer te doen heb! Anders zou ik mijn schat nog erger missen! Bij Ruud is het trouwens 11 uur later, echt zo raar!
Misschien was ik liever 2 weken langer gebleven maar helaas heb ik in NL ook werk enzo. :( Maar van de andere kant is mijn eigen bed en omgeving toch ook wel weer fijn!

Nou, ik ga weer stoppen! Want Marloes staat zo voor de deur!:D

Bye Bye

(Foto's van dit weekend in het album!)

  • 16 Maart 2010 - 17:18

    Loes:

    Hoooooi Robbin!!

    Ik zat net bij de kapper langs je papa en die tipte me dat je een nieuw verhaaltje had hahah! Dus ik denk maar weer fftjes lezen he! :P En jeeej wat een relaxheid daar!! Wanneer gaat de sky dive plaatsvinden? Super!!
    Ruud veilig aangekomen?

    Xx Loes

  • 16 Maart 2010 - 17:57

    Robbin:

    Heeej Loessie!

    Haha, wat grappig! Sky dive weet ik nog niet! Wel echt tof! haha.
    Ruud is veilig aangekomen. Nog ff en dan kan ik hem weer zien:D

    x

  • 17 Maart 2010 - 18:59

    Ton En Maria:

    Hallo robbin

    Daar zijn we weer.
    Je hebt weer vele leuke dingen meegemaakt.
    Wat tof op zo'n speedboot.

    Dus je gaat het nu wat hoger opzoeken!
    Wanneer gaat het sky diven plaats vinden?
    Lijkt ons erg spannend.

    Nog veel plezier en tot gauw.
    Groetjes.

  • 17 Maart 2010 - 18:59

    Ton En Maria:

    Hallo robbin

    Daar zijn we weer.
    Je hebt weer vele leuke dingen meegemaakt.
    Wat tof op zo'n speedboot.

    Dus je gaat het nu wat hoger opzoeken!
    Wanneer gaat het sky diven plaats vinden?
    Lijkt ons erg spannend.

    Nog veel plezier en tot gauw.
    Groetjes.

  • 18 Maart 2010 - 15:07

    Loes:

    Hee Robin,

    Heerlijk om te lezen dat jij je ook vermaakt! Ik geniet hier ook nog volop.. wel gek want je bent echt dicht in de buurt :D de muggen blijven inderdaad kut maar het wordt beter zeggen ze!

    Geniet ze nog en hou je taai! Kusje Loes

  • 19 Maart 2010 - 13:29

    Ruud:

    Hee lieverd van me,

    hoe is het daar nog?
    Zijn nu in Chian Mai. Regent hier nu..
    Gisteren was het over de 40 graden hier.
    Morgen waarschijnlijk 35+. Gaan zo naar een thaibox wedstrijd kijken..

    Morgen gaan we met scooters rondrijden..
    Hopelijk hebben we morgen ook nog tijd om een verslagje te schrijven..

    Veel plezier op stap vanavond.

    Dikke zoen (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Aruba

Recente Reisverslagen:

29 Maart 2010

Terug naar Nederland!

20 Maart 2010

Laatste weekje

16 Maart 2010

Weekend:D

13 Maart 2010

Zon, zee, strand

08 Maart 2010

1e werkdag
Robbin

Actief sinds 06 Feb. 2010
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 37628

Voorgaande reizen:

11 November 2015 - 17 December 2015

Zuid Amerika

10 Oktober 2015 - 11 November 2015

Nieuw - Zeeland

01 September 2015 - 10 Oktober 2015

Botswana, Namibië, Zuid-Afrika

24 September 2013 - 26 November 2013

Australië

26 April 2010 - 27 Mei 2010

Indonesië

02 Maart 2010 - 30 Maart 2010

Aruba

Landen bezocht: