Laatste weekje - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Robbin - WaarBenJij.nu Laatste weekje - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Robbin - WaarBenJij.nu

Laatste weekje

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

20 Maart 2010 | Aruba, Oranjestad

Heej luitjes!

De afgelopen dagen weer eens zoveel gedaan! Niet dus ;)
Woensdag heb ik mee gelopen bij een instelling voor lichamelijk gehandicapten. Ze vierden toen al de nationale Aruba dag! Dit betekende voor deze mensen eten, zingen en feest vieren. Ik heb de hele morgen meegeholpen met eten en drinken geven. Opzich wel grappig om te zien hoe dit hier allemaal gaat. Maar het feest zelf vond ik niet veel aan. Want ik versta nog steeds geen Papiamento! ;)

Woensdag avond rond 9 uur zijn we naar een 'markt' gegaan waar je alle Arubaanse tradities kon zien, klederdracht, muziek, dans en eten. Dit was allemaal georganiseerd vanwege die feestdag. Daarna gingen we Marloes van haar stage ophalen en op naar the Paddock! :D Daar aangekomen, bleek daar een hardcore feestje te zijn. Dj Paul Elstak kwam, dit vond ik wel leuk! Toen het feestje daar gedaan was ben ik nog met Ilse en Kristi naar een andere discotheek geweest. Daarna nog friet gegeten!:D Uiteindelijk waren we om 05.00 thuis. Dood moe natuurlijk!

Donderdag eerst lekker uitgeslapen en daarna naar Blue Village. Rond 15.00 zijn we toen gaan lunchen. Dit was erg gezellig en ik heb zo gelachen om de onozelste dingen! Bij thuiskomst lekker gekletst met de meiden en rond 21.00 weer richting huis. Ook had ik deze dag besloten om een auto te gaan huren. Omdat ik me heel afhankelijk voelde van Michel, Aida en de meiden van Blue Village natuurlijk! Daarom had ik vrijdag morgen extra vroeg de wekker gezet om een auto te huren. Ik heb nu een wit jeepje, best een gammel ding. Maar hij rijdt!
Vrijdag middag lekker naar het strand geweest en hele leuke foto's gemaakt!:D Deze komen binnenkort op de site want ik heb het kabeltje nog bij Marloes & Daphne liggen! Vrijdag avond zijn we natuurlijk weer opstap geweest, naar Senor Frog. Ik heb me de ogen uitgekeken! Het is dus blijkbaar spring break in Amerika en alle amerikaanse meisjes gaan naar discotheek Senor Frog. Nou was daar rond 02.00 een of andere wedstrijd. Wie het sexyiest en geilst kon dansen! Nou serieus, wat een hoeren! En het grappige was, wie verloor moest van de glijbaan. (Jaa, dit lees je goed. In deze discotheek was een water glijbaan!)

Vandaag weer naar het strand geweest, ik ben de afgelopen 2 dagen echt goed bruin geworden! Want dit was weer nodig, ik word namelijk weer witter als ik 1 dag niet in de zon lig!:( Ook heb ik vandaag met Ilse een dag en datum geprikt voor de SKYDIVE!:D Aanstaande donderdag om 16.30 gaat het gebeuren. Heb er zin in! Maar ik vind het stiekem toch wel eng!

Vanavond is er een feest in Mr. Jazz. Ik hoor allemaal verhalen dat dit heel erg leuk is, dus ik ben benieuwd! Heb alleen nog een dilemma wat ik aan ga doen?!?!

Morgen vroeg ga ik met Janneke en Daphne naar de hooiberg. Dat is hier een of andere berg die je toch wel moet beklimmen als 'toerist'. Nou dat gaan wij dus doen, op zondag morgen? Heel erg slim, na een waarschijnlijk hele lange nacht! ;)
Daarna rijden we door naar Natural Bridge (ook al is dit geen brug meer) en Natural Pool. Zodat ik toch wat ga zien in Aruba! Daarna weer lekker naar het strand.

-Maandag moet ik werken en daarna ga ik denk ik even shoppen!:D Daar heb ik zo'n zin in!
-Dinsdag naar het strand.
-Woensdag werken en stappen.
-Donderdag strand + skydiven.
-Vrijdag strand + stappen.
-Zaterdag strand + stappen.
-Zondag quad rijden!:D
-En maandag is alweer mijn laatste dag hier! :(

Best relaxte laatste week dus ;)

Bye Bye

(Foto's volgen!)


  • 22 Maart 2010 - 08:03

    Ton En Maria:

    Hallo Robbin.
    Wat gaat de tijd toch snel. Al aan je laatste week bezig.
    Je gaat een toffe week tegemoet. Vooral het skydiven en Quad rijden Lijkt ons reuze spannend. Geniet nog even van al dit moois.
    Groetjes en tot gauw.

    Ton en Maria.

  • 22 Maart 2010 - 09:46

    Veerle:

    haaaj!

    had de krabbel al verstuurd voor ik dit geleze had;) nog veel plezier de laatste week! en ga nog maar goed feeste en zonne.. ik hoor wel hoe ut skydive is geweest:D

    tot next week!
    Xx,, Veerle

  • 23 Maart 2010 - 10:00

    Ruud:

    Heej schat.

    Kijk maar uit voor de vogels daar boven in de lucht.. ;)

    Dikke zoen! (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Aruba

Recente Reisverslagen:

29 Maart 2010

Terug naar Nederland!

20 Maart 2010

Laatste weekje

16 Maart 2010

Weekend:D

13 Maart 2010

Zon, zee, strand

08 Maart 2010

1e werkdag
Robbin

Actief sinds 06 Feb. 2010
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 37629

Voorgaande reizen:

11 November 2015 - 17 December 2015

Zuid Amerika

10 Oktober 2015 - 11 November 2015

Nieuw - Zeeland

01 September 2015 - 10 Oktober 2015

Botswana, Namibië, Zuid-Afrika

24 September 2013 - 26 November 2013

Australië

26 April 2010 - 27 Mei 2010

Indonesië

02 Maart 2010 - 30 Maart 2010

Aruba

Landen bezocht: