Terug naar Nederland! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Robbin - WaarBenJij.nu Terug naar Nederland! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Robbin - WaarBenJij.nu

Terug naar Nederland!

Door: Robbin

Blijf op de hoogte en volg Robbin

29 Maart 2010 | Aruba, Oranjestad

Heeej!

Mijn laatste dag is aangebroken. Om 19.50 gaat het vliegtuig opstijgen (hoop ik) dus heb vandaag nog rustig de tijd om mijn koffer in te pakken, auto terug te brengen en in de zon te liggen!

Mijn laatste weekje was nog erg leuk! Zal in het kort nog even vertellen wat ik heb gedaan.

Vorige week zondag zijn we om 10.00 's morgens de hooiberg gaan beklimmen. Ik denk, dit doen we wel ff! Maar het was zwaar! Iets van 600 treden en om de 100 treden moesten we een korte pauze in lassen!;) Op de hooiberg aangekomen hebben we een paar leuke foto's gemaakt en daarna zijn we weer naar beneden gegaan. Op naar Natural Bridge. De weg daar naar toe was erg mooi. Natural Bridge ligt aan de noord kust van Aruba. De zee is daar heel wild, er schijnen zelfs haaien te zijn. Jammer genoeg hebben we deze niet gezien! :( Nadat we dit alles gezien hadden en een paar 100 foto's hadden geknipt werd het tijd om naar het strand te gaan, BAKKUHHHH !

Maandag morgen weer gewerkt bij Casa Cuna en daarna ben ik gaan shoppen in Oranjestad. Natuurlijk weer vanalles gekocht: jurkjes, hempjes, souvenirs! :D Dinsdag ben ik met Daphne en Marloes naar het strand geweest. Woensdag weer ff gewerkt en 's avonds weer stappen bij The Paddock. Dit keer was er niet zoveel aan daar, dus besloten we om naar het Casino te gaan. Hier hebben we 25 gulden vergokt en toen hadden we het daar ook weer gehad! Op naar huis dus. Donderdag heb ik de hele dag lekker lui in de zon gelegen, en 's avonds ben ik met Janneke gaan shoppen bij High Rise. Je hebt daar allemaal leuke souvenir markt kraampjes. Ook hebben we nog lekker genoten van een Mac Flurry Crunch, echt verrukkelijk!

Vrijdag was mijn laatste werkdag bij Casa Cuna. Vond het van de ene kant toch wel jammer! Het zijn zo'n schatjes. We zijn met 3 baby's en alle peuters in het busje gaan touren door het National Park. Hier zijn heel veel bergen en we reden niet over een gewone weg, maar een hobbelige zandweg. Ik vond dit erg onverantwoord, want de kindjes hoeven hier niet vast te zitten met een gordel. Ik had 3 baby's vast omdat deze door de hobbels steeds omhoog vlogen en ik zelf ook! Onderweg kwamen we aan bij een grot, daar hebben we wat gegeten en gedronken. Ik ben nog in die grot geweest, was wel leuk om te zien!
Daarna gingen we weer terug naar Casa Cuna, nog een paar leuke foto's gemaakt van de kindjes en toen was het tijd om afscheid te nemen. Ik heb nog een boekje gekregen met allemaal foto's van de baby's in om mij te bedanken! Erg lief.

Vrijdag avond was het ofcourse weer tijd om te stappen! :D Dit keer gingen we weer naar High Rise, opzich had ik daar niet zoveel zin in. Want meestal zit je daar wat op een terras, het is niet echt uitgaan. Maar toen we eenmaal aan de shotjes Sambuca begonnen kwam de stemming er goed in. Vooral bij Anne en mij! ;) We hebben flink gek liggen doen en lekker gedanst. Ilse heeft mij toen maar naar huis gebracht want ik had te veel alcohol gehad om te rijden! :P Zaterdag hebben we weer de hele dag op het strand gelegen en 's avonds weer stappen, naar Senor Frogs. Aangezien ik nog steeds hoofdpijn had van de avond ervoor heb ik het niet laat gemaakt en lag ik om 02.00 alweer in bed. Ook wilde ik een beetje fit zijn voor de SKY DIVE!

Nou zondag: de sky-dive! Ik was echt dood zenuwachtig, ik heb wel 5 plasjes gedaan voordat het eindelijk ging beginnen. Maar ik had er wel ontzettend veel zin in! Eenmaal in het vliegtuigje was ik wel 'ontspannen' maar toen die man het rolluikje van het vliegtuig open maakten werd ik weer ontzettend zenuwachtig! Het uitzicht uit het vliegtuig was super mooi! Je kon het hele eiland zien van alle kanten. En toen ging het beginnen, we moesten gaan springen!!! Eerst naar voren schuiven om bij de opening te komen, daarna je benen over de reling gooien (dit was het engst! ondertussen had ik al 7 kleuren strond gescheten) en toen ons naar beneden laten vallen. Maar toen in de lucht, wooow echt geweldig! De vrije val duurde ongeveer 40 sec. en daarna ging de parachuten open. Toen had ik veel tijd om foto's te maken en te genieten van het uitzicht. Het was echt SUPER! Wat een adrenaline kick.

Na dit geweldige gedoe heb ik de hele dag lekker liggen bakken op het strand. Natuurlijk weer lekker geluncht bij Moomba, FRIETJES! :D En 's avonds nog even afscheid genomen van iedereen bij Blue Village! :( Toch wel een raar idee dat ik naar huis ga en hun hier nog 3/4 maanden zitten!

Nu ga ik lekker chillen en een beetje de koffer in pakken. Morgen (30 maart) om 11.15 ben ik als het goed is gearriveerd op Schiphol.

Groetjes, Robbin

Ohja, ik heb weer foto's geupload!